loader image
Een taxibedrijf in de regio van Brussel kwam aanbellen voor een update van hun website. Meer specifiek gaat het hier om een vervoersmaatschappij die door middel van hun vernieuwde website boekingen en reservaties doorkrijgen van hun klanten, zowel internationaal als nationaal.
Expertise:Can't retrieve term. In case if you changed taxonomy slug for this term, please update widget settings to use new taxonomy slug.

Door de reservatiemodule gebruiksvriendelijk te maken kunnen reservaties snel en veilig worden geboekt. Dit is niet alleen voordelig voor de klant, maar ook het bedrijf kan zich focussen op het personenvervoer terwijl de boekingsmodule de reservaties afhandelt. Een tweede en zeker niet onbelangrijke luik van deze website is om de klant te informeren van de beschikbare diensten. Ons team mocht ook instaan voor de branding en logo van dit bedrijf.

De vraag

Om verhuur van de “Belga Limousine” taxi’s in de kijker te kunnen zetten, was er voor hun nood aan een sterk, ge-update branding en website met een boekingsmodule waarbij via Google Maps de afstand & prijs wordt berekend.

De aanpak

Aangezien een nieuwe branding nodig was, buiten een website, werd het project opgedeeld in volgende delen;

  • Logo & Branding: Bepalen nieuwe huisstijl van Belga Limousine
  • Website: Opzetten van een strakke en gebruiksvriendelijke website
  • Boekingsmodule: Mogelijkheid om het traject te kiezen, type transport & prijs/afstand

We hebben met Uptron samengewerkt om ons logo en onze website van A tot Z te ontwerpen. De interactieve samenwerking was zeer aangenaam. Naast hetgeen te krijgen wat we vroegen, kregen we ook enkele ideeën van hun kant. Ze gaan voor kwaliteit en denken samen met je mee.